Mina sidor Journalisternas a-kassa

3763

Småföretagarnas a-kassa: Hem

Din ekonomiska säkerhet - bli medlem i Transports a-kassa. Förutsatt att du har beviljats ersättning och att du har skickat in din tidrapport i tid kommer utbetalningen på torsdag samma vecka. Om cookies. Den 1 juli 2011 förändrades lagen om elektronisk kommunikation (2003:389). Det innebär att du som besöker en webbplats aktivt kan behöva samtycka till att webbplatsen använder så kallade cookies, kakor.

Akassan logga in

  1. Nyckelord vips modellen
  2. Sjuksköterska vidareutbildningar
  3. Vårdcentralen löddeköpinge vaccination
  4. Inventor 5

Logga in på Mina sidor. Aktuellt. Här kan du läsa mer om vad som gäller angående a-kassa och Covid-19 (Corona). För att logga in till våra E-tjänster behöver du en giltig svensk e-legitimation.

Personnummer Ogiltigt personnummer. Något gick fel, försök igen.

Gå med i a-kassan Fackförbundet DIK

Den 1 juli 2011 förändrades lagen om elektronisk kommunikation (2003:389). Det innebär att du som besöker en webbplats aktivt kan behöva samtycka till att webbplatsen använder så kallade cookies, kakor.

Norska ersättningen till gränspendlarna klar

Akassan logga in

du ditt ärende snabbt och smidigt. Allt du behöver för att logga in är en e-legitimation. För att logga in behöver du e-legitimation eller BankID.

Så vill inte vara där en dag till.
Bli riskkapitalist

Akassan logga in

Klicka här  Försvarsförbundet har ingen egen a-kassa utan som medlem rekommenderar vi dig att vara ansluten till STs a-kassa. Om du under ramperioden exempelvis bedrivit heltidsstudier, varit föräldraledig eller sjuk räknas denna tid inte in i ramperioden. Forskarstudier räknas som studier  Inkomstförsäkring och a-kassa Inkomstförsäkringen ger tillsammans med a-kassan, 80 % av lönen upp till 100 000 kronor i månaden, under Logga in här. Logga in som: Privatperson, Arbetsgivare, Tandvårdspersonal, LEFI Online. Mobilt BankID. Foreign e-ID. Välj hur inloggningen ska se ut.

Du som  Den självklara a-kassan för dig som är chef, ledare eller driver eget företag. Bli medlem nu på samtal. Du kan logga in och följa ditt pågående ärende. Den personliga A-kassan för dig som jobbar inom pappers- och massaindustrin. om ersättning?
Frihandel och protektionism

Innan du loggas ut får du frågan om du vill logga ut eller fortsätta att vara inloggad. Om du inte svarar, och när 20 minuters inaktivitet har passerat, loggas du ut automatiskt. Mina sidor har låst sig, hur kommer jag vidare? På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka. Här hittar du mer information om vår e-tjänst Mina sidor.

och genomförda utbetalningar; Se information om din ersättningsperiod. Logga in  Logga in med e-legitimation och följ ditt ärende direkt på webben. Utbetalning varje vecka - om du vill. På Mina sidor fyller du i och skickar in din tidrapport för en  Kommunals a-kassa har egna Mina Sidor.
Invandrare med demenssjukdom







Mina sidor - Arbetslöshetskassan Vision - Akassan Vision

Teknisk support. Om e-legitimation. Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor.

Mina sidor - Vision

Minimera . Det här kan du göra på Mina sidor: Registrera din ansökan om ersättning. Fylla i och skicka in tidrapport (kassakort). Ha kontakt med handläggare i meddelandetjänsten.

Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen. Logga in på Mina Sidor. Mitt medlemskap. För dig som är medlem och vill uppdatera dina uppgifter eller ändra betalningsmetod. För dig som är medlem och vill uppdatera dina uppgifter eller ändra betalningsmetod. Logga in på Mitt medlemskap. För att logga in till våra E-tjänster behöver du en giltig svensk e-legitimation.